הבית לפיתוח האדם והקריירה
OPEN
הבית לפיתוח האדם והקריירה
shvil_banner copy

קריירה לצד לקויות למידה

מטרת התהליך:

החלטות לגבי בחירת מסלול לימודים ובניית הקריירה לצד לקויות למידה, הינן החלטות משמעותית ומהותיות.תכנון והכוונה יחד עם  איש מקצוע, עשויים לסייע לך לתכנן את הדרך בחוכמה וביעילות. מטרת התהליך לסייע לך לזהות ולבחור את הצעד הבא הנכון עבורך במישור התעסוקתי/לימודי.

במרכזנו צוות מקצועי בעל ניסיון וידע בהבנת מורכבויות לקות למידה והשפעתה על האדם ובבחירת מסלולי לימודים ואתגרי התפתחות בקריירה.

הורים – מחפשים ומתלבטים על לימודים וקריירה עבור ילדכם? לחצו כאן

מה כולל התהליך?

תהליך המותאם אישית לאדם ולקצב הנכון לו. במהלך התהליך נזהה את יכולותיך, כישוריך ושאיפותיך, נחזק כוחות פנימיים ונעסוק בהסרת החסמים שבדרך, תוך התאמה לצורכי שוק התעסוקה ולאפשרויות של מסלולי הלימוד.

נגדיר את הצעדים הנדרשים להתקדמות במישור התעסוקתי/לימודי ונעמיק בתכנון ובביצוע פעולות להשגת היעדים. על-פי צורך ניתן לשלב מבחנים הבודקים כישורים, נטיות מקצועיות ואישיות. 

למי מתאים התהליך?

  • אנשים בעלי לקויות למידה המתלבטים לגבי מסלול תעסוקתי
  • אנשים בעלי לקויות למידה המתלבטים לגבי מסלול לימודי
  • אנשים המתקשים להשתלב או להתמיד בשוק התעסוקה
  • אנשים הרוצים לפתח ולגדול בקריירה קיימת

אנו רואים חשיבות עליונה בהתאמת התהליך לצורכי לקוחותינו, בכל תהליך ייעוץ בכלל ובטיפול בקריירה לצד לקויות למידה בפרט. כדי שנוכל לעשות את ההתאמה באופן מיטבי, אנו מזמינים אתכם למלא את השאלון.

מוזמנים לפנות אלינו

שלב זה עשוי להיות מבלבל, כיוון שההחלטה לגבי מסלול לימודים הינה משמעותית ומהותית לעתידך. על כן, תכנון והכוונה יחד עם איש מקצוע, עשויים לסייע לך לבחור את הדרך בחוכמה וביעילות .
התהליך אצלנו כולל: מפגשים אישיים עם יועצת קריירה, סט מבחנים, פגישת סיכום ותכנון צעדים.

תחושה כזו עשויה להיות מבלבלת ומתסכלת. יחד נבדוק את מידת ההתאמה של תחום הלימודים לנטיות התעסוקתיות שלך ולנטיות ליבך. מטרתנו היא להעניק לך כלים משמעותיים באמצעותם תוכל לקבל החלטה, אשר תואמת את היעד אליו אתה חפץ להגיע.

טרם הגעתך אלינו, אתה ממלא שאלון ראשוני אשר מסייע לנו בבחירה מדוקדקת להתאמת היועצת המתאימה ביותר עבורך ועבור מטרותיך בשלב זה בחייך. אנו מקפידים לבחון כל מקרה באופן אישי על מנת לייצר תהליכים משמעותיים ומקצועיים בפרק הזמן הקצר ביותר והנכון ביותר עבור כל אדם.במהלך שנות עבודתנו נוכחנו לזהות שבחירה תעסוקתית מספקת, לוקחת בחשבון מספר רב של פרמטרים המשפיעים על בחירה וקבלת החלטה. למשל, לא תמיד מספיק להתייחס רק לכישורים שלך – "במה אתה טוב?", אלא יש לתת מענה גם לשאלה המהותית "מה עושה לך טוב?". שאלות נוספות מתייחסות גם למסגרת התעסוקתית הנכונה עבורך (עצמאי או שכיר, מנהל או עובד זוטר, ציפיות שכר ועוד) ולא רק לסוג המקצוע בו תבחר. ב"לכל אדם יש שביל", נתמקד בלסייע לך להגיע לכדי בחירה מהו הצעד הבא על-ידי התייחסות לכלל הגורמים המשפיעים על קבלת ההחלטה. אנו מזמינים אותך לתהליך ייעוץ אישי, קצר וממוקד.

דילוג לתוכן