הבית לפיתוח האדם והקריירה
OPEN
הבית לפיתוח האדם והקריירה
shvil_banner copy

הכוון תעסוקתי לצעירים

על התהליך:

מעוניינים לבחור מסלול לימודים? לתכנן בחוכמה את צעדיכם הראשונים בקריירה?  

במאה ה-21 קיים שפע של אפשרויות ומסלולים שונים לבניית קריירה – הרבה יותר הזדמנויות אך לצד זאת גם הרבה יותר בלבול וכאוס. על כן בחירת מסלול לימודים ו/או צעדים ראשונים בבניית הקריירה הינן החלטות משמעותית ומהותיות. 

מחקרים מראים כי 30%  מצעירים הנרשמים לימודי תואר ראשון  נושרים מהלימודים . וכ-40%  מחליפים תחום לימוד כבר בשנה הראשונה.

בתהליך הכוון תעסוקתי שפיתחנו אנו מציעים לסייע לך לעשות סדר, לתכנן ולגבש יחד עם איש מקצוע את הצעדים הנכונים עבורך בשמחה, בחוכמה וביעילות.

מזמינים אותך לתהליך שיסיע לך לתכנן את הקריירה שלך.

הורים – מחפשים ומתלבטים על לימודים וקריירה עבור ילדכם? לחצו כאן

למי מיועד התהליך:

  • ייעוץ והכוונה לצעירים/ חיילים משוחררים/ שירות לאומי המתלבטים לגבי מסלול לימודי או תעסוקתי.
  • צעירים החוזרים מטיול ומתלבטים לגבי כיוון לימודי/תעסוקתי.
  • הכוונה לימודית לסטודנטים שהחלו מסלול לימודים ומתלבטים לגבי המשך או פרישה ממנו.
  • צעירים המעוניינים לפתוח עסק או לבחון כישורי ניהול ויזמות.
  • צעירים הרוצים לפתח קריירה לצד התמודדות עם לקויות למידה. (לחץ כאן)
  • בניית קריירה במסלול ייחודי בעולם החדש
  • פיתוח קריירה בעסק משפחתי ו/או יזמות, שותפויות.
  • אבחון והכוון תעסוקתי למיפוי הכישורים, הנטיות והאישיות בחיבור לעולם הלימודים והעבודה

מה כולל תהליך הכוונה תעסוקתית?

1. מפגש ראשוני עם יועצת קריירה – במהלכו תעמיקו בהבנת הרצונות, הכישורים והשאיפות שלך, לצד זיהוי החסמים והאתגרים הטמונים בדרך. יחד תגדירו ציפיות ומטרות. 
2. יום אבחון –
 מבחנים שמטרתם בחינת הכישורים, מאפייני האישיות והנטיות המקצועיות שלך ומגוון פרמטרים נוספים, החשובים לבחירה הלימודית והתעסוקתית. יום האבחון מותאם באופן אישי לצרכייך ולמטרות הייחודיות עבורך. 
3. מפגש סיכום –
 סיוע בקבלת החלטה למסלול לימודי/תעסוקתי המתאים עבורך, יחד עם הכוונה לצעדים הראשונים בבניית הקריירה. זאת בהתאמה לצרכייך ורצונותייך ומתוך ידע והבנה של האפשרויות הקיימות במסלולי הלימוד ובשוק התעסוקה. 
(על פי צורך תינתן פגישה נוספת ללא תשלום נוסף)

"למצוא את השביל"- תהליך הכוון תעסוקתי ייחודי 

לאורך השנים גילינו שהתהליך המובנה שכולל סדרת מבחנים תעסוקתיים אינו מתאים לכולם. לכן, פיתחנו תהליך הכוון תעסוקתי נוסף המבוסס על מפגשים עם איש מקצוע ושימוש בכלים מקצועיים וייחודיים על פי צורך והתאמה לאופי האדם. מטרת תהליך זה היא לתכנן ולגבש את הצעדים הראשונים בתחום הלימודים והקריירה שיאפשר לך לקבל החלטה ולגבש מהם הצעדים הבאים שלך בעולם הקריירה.

איך יודעים איזה משני סוגי התהליכים מתאים לי? לא חייבים לקבל החלטה מראש, ניתן גם להחליט יחד עם היועצת מה מבין התהליכים יקדם אותך יותר בשלב בו אתה נמצא. 

אנו מאמינים שלכל אדם יש שביל. בתהליך ייעוץ הקריירה יסייע לך היועץ למצוא ולתכנן את השביל הנכון עבורך. 

כדי שנוכל להתאים עבורך את התהליך, אנו מזמינים אותך למלא שאלון אישי:

מוזמנים לפנות אלינו

שלב זה עשוי להיות מבלבל, כיוון שההחלטה לגבי מסלול לימודים הינה משמעותית ומהותית לעתידך. על כן, תכנון והכוונה יחד עם איש מקצוע, עשויים לסייע לך לבחור את הדרך בחוכמה וביעילות .
התהליך אצלנו כולל: מפגשים אישיים עם יועצת קריירה, סט מבחנים, פגישת סיכום ותכנון צעדים.

תחושה כזו עשויה להיות מבלבלת ומתסכלת. יחד נבדוק את מידת ההתאמה של תחום הלימודים לנטיות התעסוקתיות שלך ולנטיות ליבך. מטרתנו היא להעניק לך כלים משמעותיים באמצעותם תוכל לקבל החלטה, אשר תואמת את היעד אליו אתה חפץ להגיע.

טרם הגעתך אלינו, אתה ממלא שאלון ראשוני אשר מסייע לנו בבחירה מדוקדקת להתאמת היועצת המתאימה ביותר עבורך ועבור מטרותיך בשלב זה בחייך. אנו מקפידים לבחון כל מקרה באופן אישי על מנת לייצר תהליכים משמעותיים ומקצועיים בפרק הזמן הקצר ביותר והנכון ביותר עבור כל אדם.במהלך שנות עבודתנו נוכחנו לזהות שבחירה תעסוקתית מספקת, לוקחת בחשבון מספר רב של פרמטרים המשפיעים על בחירה וקבלת החלטה. למשל, לא תמיד מספיק להתייחס רק לכישורים שלך – "במה אתה טוב?", אלא יש לתת מענה גם לשאלה המהותית "מה עושה לך טוב?". שאלות נוספות מתייחסות גם למסגרת התעסוקתית הנכונה עבורך (עצמאי או שכיר, מנהל או עובד זוטר, ציפיות שכר ועוד) ולא רק לסוג המקצוע בו תבחר. ב"לכל אדם יש שביל", נתמקד בלסייע לך להגיע לכדי בחירה מהו הצעד הבא על-ידי התייחסות לכלל הגורמים המשפיעים על קבלת ההחלטה. אנו מזמינים אותך לתהליך ייעוץ אישי, קצר וממוקד.

דילוג לתוכן