הבית לפיתוח האדם והקריירה
OPEN
הבית לפיתוח האדם והקריירה
חגיגת שינוי קריירה

על שינוי בעקבות תהליך במרכז "לכל אדם יש שביל"

 (השמות ופרטים מזהים שונו על מנת לשמור על אנונימיות של האדם)

 

"במפגשים אתך התבררו לי לאן אני רוצה  להגיע, ובעיקר כשלב ראשון  הבנתי  שעלי לעזוב  את מקום העבודה שהיה לי  מקום קשה, מגביל, חונק ובעיקר עם מנהל מסרס. מצאתי אלטרנטיבה דרך איזשהו מנהל לשעבר, שלא חיפש אותי ממש, אבל רצה מישהו למשרה שהייתי די גדול עליה ורק בגלל הסיטואציה וההבנה שאני זקוק לסוג של שינוי מהמסגרת שכל כך הגבילה אותי והלחיצה אותי, הסכמתי להצטרף.

 

מקום העבודה החדש מאפשר לי  חופש . ניתן לי בו  זמן חופשי שמאפשר לי  אויר לנשימה . ונותן לי במקביל ביטחון כלכלי, שמאפשר לי במקביל , לנשום ובאומץ  להתחיל בהתנסות ביזמות חדשה, שתמיד חלמתי עליה.

חגיגת שינוי קריירה

בפגישותינו התגבש כיוון של יזמות בתחום היין. מאז פגישתנו האחרונה, נכנסתי למערבולת מטורפת, משגעת ובעיקר 'מחנכת', של בניית תכנית עסקית על כל רבדיה והמשתמע מכך (חקרי שוק, עשרות פגישות עם אנשים, לילות לבנים של קריאת מחקרים על טרנדים בעולם היין והמסעדנות). התחלתי בסבב משקיעים לגיוס הון, החכמתי, התאכזבתי, למדתי, שאבתי ניסיון ובעיקר הייתי פורה, למרות שבדרך היו המון מהמורות ומשוכות.

אחרי המון שינויים, המון פניות פרסה, גיוס השקעה ממשקיע פרטי, המון ריגושים ומשברים השקתי ממש הבוקר את הפרויקט שלי בבלגיה. מדובר בפרויקט ייחודי של קידום מכירות  הקשורות ליין.

 

וכך אני מוצא את עצמי סוף סוף חוזר לכתיבה, להעלאת מחשבות כלליות על החיים, על ועל האנשים שמאחורי הייננות – ככלי לקידום המכירות שלי. כפי שדיברנו בתהליך , התחלתי את דרכי המקצועית כעיתונאי, כך שזו סגירת מעגל עבורי , לחזור לכתיבה . ואני שמח שסוף סוף כישורי המכירות שלי וכישורי הכתיבה מתחברים ומצאו להם דרך לבוא יחד לידי ביטוי.

מדובר בפיילוט, שאני מקווה שיצליח. בעצם, אני בטוח שהוא יצליח.

במקביל, אני עדיין עובד באותו מקום עבודה, שבו, לשמחתי, אני רווה נחת מקצועית והכל הולך כשורה. קיבלתי תמיכה אינסופית מאשתי.

לאחרונה, עברנו לבית החדש שלנו. יש גינה, יש ילד מתרוצץ. הכול לאט לאט ממש הופך לתמונה ש'ציירתי' לך אחרי שיעורי הבית הראשונים שנתת לי על ראייה עתידית של 5  שנים קדימה.

 

רציתי להודות לך על שהיית לחלק כל כך משמעותי בשינוי שעשיתי. על כל המילים, ההכוונה, ההקשבה, ההבנה שהענקת לי. המפגשים אתך היו לממש אבן דרך בחיי וחשוב לי שתדעי את זה.

אני מוקיר אותך מכל ליבי ומבטיח לעדכן אותך בהתפתחויות של הפרויקט.

 

שולח לך חיבוק חם

 

רוני, בן 38.

 

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים או ברשתות

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

רוצים לשמוע עוד - השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

דילוג לתוכן