הבית לפיתוח האדם והקריירה
OPEN
הבית לפיתוח האדם והקריירה

ייעול זמן להצלחת הקריירה

כל אדם מבין בשלב מסוים בקריירה שלו שניהול זמן יעיל מהווה נדבך חשוב בהצלחה המקצועית שלו. כאשר מוצפים בעבודה, במשימות ובפרויקטים, ניהול נכון של הזמן הוא הכרחי.

זמן הוא משאב מוגבל

זכרו שזמן הוא משאב מוגבל. יש רק 24 שעות ביממה. חלק מהשעות מוקדשות לחיים האישיים וחלקן מיועד לקריירה ולעבודה. פתגם סיני עתיק אומר: "אין כמות של זהב שתוכל לקנות את הזמן שחלף". יש להוקיר את הזמן מתוך ידיעה שהוא משאב מוגבל. אחרי הכול, מועד סיום המטלה ימשיך להתקרב אליכם ללא הרף בין אם התחלתם במשימה ובין אם לאו. אין פיצוי על זמן שאבד. התוצאה הבלתי נמנעת של אי עמידה בלוח הזמנים היא פשרה. ופשרה היא לא תמיד דבר חיובי כשמדובר על ביצוע מטלות או על ניהול פרויקטים. חשיבות ניהול הזמן אינה דבר טריוויאלי. הכירו בחשיבות ונקטו בצעדים כדי לשפר את מיומנויות ניהול הזמן שלכם כך שתוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם בעבודה.

צעדים קטנים בונים מטרות גדולות

הגדרת מטרות הוא הדבר האחד והחשוב על מנת להשיג הצלחה בקריירה. את המטרות יש למפות על ציר הזמן. ציר הזמן צריך להיות מנוהל. כל מטרה שלא נמצאת על ציר הזמן בעצם סוטה מהמסלול.

אם לא תטפלו בשניות, אזי תבזבזו את הדקות ואת השעות וכך ילכו להם לאיבוד גם הימים, מה שיוביל לתוצאות עלובות. חשיבות ניהול הזמן נובעת מכך שצעדים קטנים לאורך זמן הם אלה שבעצם בונים את המטרות הגדולות

יעילות העבודה קשורה בזמן

להיות יעיל בעבודה פירושו לנהל נכון את הזמן. ניהול יעיל של זמן מאפשר להשיג יותר בזמן קצר יותר. היכולת לנהל את הזמן נותנת לכם יתרון על פני המתחרים. ניהול זמן יעיל מתורגם מיידית לביצועים אייכותיים יותר. אחת השאלות הנפוצות ביותר שמנהלים שואלים היא איך ניתן להפחית את הלחץ? התשובה טמונה במיומנות ניהול הזמן. ניהול זמן נכון מפחית את הלחץ. מנהלים שאין להם יכולת ניהול זמן ימצאו שהם רצים ללא הרף אחרי הזנב שלהם. ניתן לבחור בתוכנה לניהול עסק אשר מייעלת גם את הזמן וגם את עבודת העסק בו זמנית.

סדרי עדיפויות בעבודה

קביעת סדרי עדיפויות בעבודה או בעת ניהול פרויקטים היא המפתח לניהול זמן נכון ויעיל. חלק ממיומנויות ניהול זמן כרוך בידיעה מתי לעשות מה; מה דחוף ומה חשוב;והיכולת להפריד ביניהם ולטפל קודם בדחוף ולאחר מכן בחשוב. ניהול זמן באופן נכון משפיע רבות על השגת קריירה מצליחה.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים או ברשתות

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

רוצים לשמוע עוד - השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

דילוג לתוכן